Med det håller vi helg


Dagen idag har gått ruskigt fort. Inte haft ögonen så mycket på datorn idag, istället ner körda i korrekturläsning. Faktiskt ganska roligt nu när man ser resultatet av allt man gjort i ett halvår. Dock blir man trött i ögonen så en liten paus kommer lägligt, sen att pausen varar i ca två och en halv dag är underbart.
Vet inte om jag ska bege mig ut på stan och hoppas jag hittar någon trevlig filur där och sitta på en uteservering, vilket leder till att jag måste ringa Emelie och fråga om hon ska träna eller inte, annars har jag redan hittat min filur. Annars beger jag mig till päronen direkt och lägger mig och slappar på deras balkong i en timme eller så, innan Jonas också anländer dit, vi blev nämligen hembjudna till mamma&pappa på middag ikväll, vilket var perfekt eftersom varken jag eller Jonas kommit på vad vi skulle ha till middag. Tackar.  Nej, usch. Nu ska jag inte sitta här mer än nödvändigt, vad kvällen erbjuder sen får framtiden avgöra.




fina Lunisen som snart kommer på besök med världens bästa syster ♥

Kommentarer
Postat av: Fritte

Jojooooo ;D Fan vad billigt!! Ne men vi vill ha en sådan med öppen sidosits, vad det nu heter.. det var väl sådan ni har? Men tack för tipset, har inte hittat ngn soffa under 20000 :O Pusss på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback