Mitt heja, heja räckte inte till vinst

Nix, förlust i premiären, 2-1. Tråkigt såklart, men det var skönt att stå där ute och titta, frisk luft och kanske, kanske lite färg på näsan. I mitt fall är det sistnämnda ett väldigt stort projekt, då jag aldrig blir brun, hur som helst.
Nu har jag mellan landat hemma i soffan, ska alldeles strax hitta ny energi och hitta något utstyrsel inför kvällen. Ska iväg till mange tillsammans med tjejerna och respektive. Om jag får med min respektive återstår fortfarande oklart, men jag ska nog hitta något som övertalar honom, efterrätten, som jag för övrigt står för, kommer bli en höjdare. Glassbomb!
Nej, dags att hitta energin, kommer bli en super trevlig kväll.
Imorgon är det gangster/street basket på schema!

Kommentarer
Postat av: Lina

blev pajerna bra? :)

2009-04-12 @ 08:58:48
Postat av: Jag;

ja, super godaa!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback