Påskafton

Vilken fullspäckad dag.
Vid halv elva imorse/förmiddags befann sig jag och Jonas nere i stan. Gick en kort runda, handlade lite smått och gott inne på Kicks, får ju passa på när det var 20% på allt man köpte. Provade ett par super fina skor, men köpte aldrig dem, men nu sitter jag här och funderar. Det blir nog att jag kör till Team Sportia på lunchen på tisdag och slösar lite pengar genom att köpa dem.
Klockan ett var det samling på västervång, där spelade vi lite basket, satt och snacka och bara umgicks. Hem en runda innan vi möttes upp igen, denna gången för grillning på stranden. Nu har jag precis kommit hem. En härlig dag med nära och kära och vädret har varit super fint, förutom lite, lite för mycket blåst.
Nu har jag ingen aning om vad som händer, men jag gillar läget. Sitter och dricker kaffe samtidigt som jag snaskar på naturgodis, det är inte heller helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback