Sista minuten


Det handlar inte om en resa (tyvärr) utan däremot om ett friskis pass. Hade egentligen bokat ett spinning pass redan 17.15, men motivationen fanns inte där, så det fick bli ett sista minuten avhopp. Nu någon timme senare, en wok portion senare är jag fit for fight. Ett basstyrka pass står på schemat 19.00. Har inte vågat mig på något mer avancerat än, men det kommer, tålamod är ordet. Nu är det dags att byta om, kvällen till ära ska spenderas med världens finaste Jonas, som just nu står och kockar i köket, undrar vad han blandar ihop för smaskigt.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Jag ska titta själv! Men jag tänkte att det skulle vara från oss alla.. Ja, om man vill vara med då såklart:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback