Hej å hå

Söndag. Däremot ingen söndagsångest, för jag har semester. Semester, semester, semester. Helgen har varit lugn och skön och inget större har inträffat. Jag njuter av ledigheten helt enkelt och det tänker jag fortsätta göra även ikväll. Nu har spagetti och köttfärssås precis sjunkit ner i magen, kaffet rinner ner och myskläderna är på. Svante ligger sidan om och burrar som bara han kan. Nu ska jag hämta hit täcket och krypa ner och inte förflytta mig på en stund. Ikväll ska vi äntligen se Män som hatar kvinnor också, som jag har längtat, boken är ju fantastisk och nummer två är faktiskt snäppet bättre, så det lär nog bli en besök på bio om någon vecka när den har premiär. Nej, täcket och de nybryggda kaffet väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback