Kvällsfika sitter aldrig fel


Jag lyckades med att få med Linus och Dannis på en kvällskaffe. Har nästan precis kommit hem, har hunnit slänga i mig lite kvällsmat också. Nu sitter jag ihop kurad i soffan med mysbyxor och Jonas stora tröja. Om ca 15 minuter är det dags för Arsenal, vilket i sin tur innebär att Jonas är typ omöjlig att föra en konversation med, så jag sitter här och funderar vad jag ska hitta på under tiden... Något spännande på friidrotts vm? Eller så greppar jag tag i blyertspennan oh suddgummit och fortsätter med mitt lilla rit projekt, ska bara finna lugn och tålamod till det, det är inte det lättaste. Äh det blir bra vilket som. Tack vare vinden som smyger sig in lite överallt i lägenheten är här lite småkyligt, vilket gör att jag är lite sugen på te, tradionellt jordgubbste får det bli.
Trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback