Nu är den här


Jag är egentligen ingen inredningsfantast på det sättet, visserligen är det underbart att förnya och förbättra sin vardag med nya möbler, prylar m.m, men trender och sånt där kan jag inte. Däremot är det alltid, alltid lika roligt att bläddra runt i Ikea katalogen. Eftersom jag och Jonas har varit duktiga och blivit medlemmar i Ikea Family (vi är en liten familj, han, jag och Svantis, haha), så fick jag nyss ett mail där det står att Ikea katalogen släpps idag. Hurra!
En annan sak var att man kunde bläddra i den redan nu, fast på internet. Jag började bläddra, ivrig som man är, sen kom jag på mig själv... Det är bläddringen och allt hmm:ade och drömmande som är charmen med katalogen, och några sekunder senare tryckte jag ner fönstret jag hade uppe. Jag vill vänta tills jag får den i brevlådan.
Då ska jag bläddra, som aldrig förr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback