Snart är det dags


Om si sådär en halvtimme stänger jag ner datorn och säger tack och adjö till denna arbetsdagen. Sen ska jag till min älskade lilla röding som jag inte träffar lika mycket längre. Den ska få sig en ordentlig städning för imorgon är det dags för service. Den allra första servicen (ja, det kan tyckas länge, men jag hade faktiskt inte en aning om man skötte det själv, bokning av tid osv, trodde man fick en sorts kallelse, precis som besiktning, hur som helst, nu är det bokat). Imorgon 08.00 kör jag och lämnar in den och håller tummarna att räkningen inte blir alldeles för hög, jag behöver spara pengar inför Prag resan, men det ska inte vara några problem, jag tycker den rullar på, precis som den ska. (hoppas, hoppas, hoppas!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback