Där ser man

Lite halsont under gårdagen har idag utvecklat sig till en bamse förkylning. Är helt täppt i näsan, hostar och nyser om vartannat. Det har väl hoppat någon basilusk från någon vidare till mig, inte mer att göra än att välkomna den antar jag. Sitter här i soffan, iklädd pyjamas. Har varit uppe sen nio, trots min längtan att få sova vidare, men kallar plugget så kallar plugget. Halv tio satte vi igång och vi är alldeles nyss klara för dagen. Det är faktiskt värt den tidiga morgonen när man redan är färdig kvart i tolv. Om några timmar är det dags för GF Idrotts årliga juluppvisning och givetvis ska vi ut och stötta. Jag, Lina, Mange, Alex och Jonas (som jag vet) ska träffas runt halv tre för att få platser på rätt sida. Vad kvällen sen erbjuder får vi se. För min del lutar det åt godis, film och bara slapp i soffan, men man vet aldrig.
Ha en härlig lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback