Godkväll alla glada

Hoppas alla andra är glada, för det är jag. Klarade nämligen uppgift två på kursen och det känns toppen. Ännu ett G, men det spelar ingen större roll, godkänd som godkänd, så tänker jag i alla fall. Nu kan jag fokusera fullt ut på nästa uppgift som vi faktiskt redan är igång med. Den ska vara inlämnad den 22:e december, som jag nämnt tidigare, men vi ligger ganska bra till redan tycker jag, hoppas det håller sig så.
Vi har bestämt plugg tid nu klockan åtta, så jag antar att jag får knappra ner de sista orden här nu innan jag får rikta blicken ner i boken istället. Fast lite bilder är alltid kul, det är från vårt mysiga julbak i söndags. Lussebullarna går åt fort här hemma,(Elins bananfudge däremot, den går inte åt lika fort, haha ;)) så det blir nog att vi bakar en sats till denna helgen, så himla gott!






(har man inga batteri i kameran, får mobilen duga.. dålig kvalité dock..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback