Helt underbart

Jag är så nöjd. Nöjd med allting just nu. Jag ligger här i soffan, med mina pyjamasbyxor, duntäcke och nya tofflor och bara njuter. På tv:n visas Bröderna Lejonhjärta och sen tänkte jag titta på Förortsungar. Det är verkligen också en bra sak med julen, alla underbara filmer som visas dagarna långa.
Julafton hos Rudolfssons var super mysig och jag är fortfarande mätt från alla mat. Har verkligen haft två helt underbara dagar, och det fortsätter även så idag. Klockan fem är det nämligen dags för middag, och inte vilken middag som helst, utan kalkon middag! Kan inte bli mycket bättre. Senare mot kvällen blir det troligtvis lite partaj, just nu känns det lite sådär då jag äntligen kommit in i jul lugnet och att ligga i soffan hela kvällen är faktiskt något som också lockar väldigt mycket. Men det är några timmar kvar, så vi får se vart kvällen slutar, men nu återgår jag i alla fall Jonathan och Skorpan. God fortsättning


Kommentarer
Postat av: Karin

Underbart med dom där stunderna - när man bara är nöjd!

God fortsättning!

/Karin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback