Jag vill ha en ny cykel

Jag tror jag har hittat den lyckliga.
Hur häftig är inte denna? haha.
Att det står "Olssons" på den är såklart pricken över i:et.


Nu har Olle, Dannis och Linus precis lämnat vårt lilla crib. Vi har spelat julklappsspelet och haft det allmänt trevligt. Som vanligt blev det lite små fajt kring vissa paket, mest kring Olles, eftersom han ville ha sitt eget paket blev det ännu roligare att stjäla det från honom. Det slutade dock med att Olle fick sitt eget, sex tärningar, haha.
Dannis fick en av mina presenter, nästrimmern, Linus fick ramen med fotot och Olle fick fickpluntan. Själv fick jag en "magisk" mugg som alla målade på som nu står fint i skåpet, ett shot spel och en mini digital kamera. Nej kvällen var toppen och alldeles strax väntar sängen, först ska jag pussa lite på Jonas.

Kommentarer
Postat av: t.olsson

den vill jag också ha! GE MIG!

2009-12-10 @ 11:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback