09.42 lördagen den 7:e februari

Kvällen igår var super trevlig. Massa tjejsnack, dricka (för hälften av oss) och en del intim information, som jag nu i efterhand inte är riktigt säker på om jag verkligen ville veta, men underhållande var det, det är en sak som är säker. Jag tog lite bilder, så dem kommer upp under dagen.

Förresten läser ni vad klockslaget i rubriken säger? 09.42. På en lördag. Som alltid, och såklart fortfarande är helgen helig för mig. På helgen ska man vakna när man som helst vill, gå i pyjamas hela dagen fram tills dess att man kanske ska ut på äventyr på kvällen. Hur som helst, det jag skulle komma till är att jag är vaken! Jonas superduper snälla pappa är här och hjälper oss med lite smått och gott i lägenheten. Vi har legat lite på latsidan gällande vissa saker, men som tur är så hjälper Thomas oss. Snart har vi vår drömkåk.

Nu ska jag vara lite social, bjuda svärfar på nybryggt kaffe och vara den som tar hand om Svante när han springer ivägen hela tiden. Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback