äntligen


Nu ska jag, fortare än vinden (visserligen är vinden enorm snabb/stark idag, fan ta dig om jag har motvind, grr) inom City Gross och inhandla lite ingredienser till min och Jonas kvällsmat (tacopaj, mums!) innan jag ska byta om till lite bekväma kläder för att sedan hoppa in i bilen som tar mig ner till stan igen, jäkla flängade fram och tillbaka.
Ikväll är det äntligen dags för lite välbehövlig massage, som jag har längtat!
Nu hoppas jag att hon som ska massera mig är bra och tar i relativt hårt, det är då det hjälper.  Sen bär det hemåt igen, äta och pussa på Jonas, innan det är dags för vår, ganska så traditionella, tjejträff á la tekväll. Anna hjärtat som egentligen skulle "hosta" (läs med engelsk uttryck) har gått och fått feber, men underbaringen Lina fixade detta problem snabbt och enkelt, så nu är det där vi ska infinna oss runt 20.00.
So long my fans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback