det är redan lill lördag

Kvällen igår var mysig. Det är alltid härligt att sitta ihopkurad i soffan med vänner och bara prata, prata och prata. Jonas slängde vi in i sovrummet, där han fick sitta med dator, haha. Nej så illa var det inte, han gick in där självmant, underbara fina Jonas. Lite avundsjuk kan jag också tillägga att jag är. Anna gullet befinner sig just nu i Thailand ( som många andra av mina vänner också gör, blää) medan Lina, Malin och Kajsa flyger till Rom inatt/imorgon bitti. Fasiken alltså. Jag klagar egentligen inte på omgivningen eller situationen, men det är just precis när någon annan åker, som man blir sådär jäkla avundsjuk och bara tänker "jag då?, jag vill också åka". Hur som helst, min resa kommer också dyka upp en dag, så är det.

Dagen till ära spenderas såklart på jobbet, i mitt så underbart, härliga och sol upplysta rum. Har si så där sex timmar kvar, men tjoff så är klockan halv fem och jag sitter på hojen. Lunchen kanske kommer spenderas tillsammans med Malin och Paulina som skulle ner i stan och göra lite ärende, så troligtvis hookar jag upp med dem och går en promenad. Kvällen sen tror jag präglas av träning med Emelie, jag är sugen på det i alla fall.
Medel kl 19.00, vad säger du? :)

NU är det fika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback