Ett knäpp med fingrarna så var den mysiga snön borta


Jag har en perfekt söndag!
Vaknade vid nio tiden, satte mig och läste i soffan tills Jonas vaknade och sen gjorde vi pannkakor till frukost (idag igen, men det är helg!). Sen har vi bara tagit det lugnt hela dagen. Jag var iväg och handlade lite ingredienser till kvällens toppen goda mat, fläskfilé med basilikasås och pasta, yummie! Sen sov jag en stund, fast det var inte meningen men kroppen kände för lite sömn verkade det som. Nu har vi ätit, gått ner med sopor och nu står Jonas och gör dippa, morötter, gurka och paprika som vi ska snaska på till filmen vi ska se. Har ingen aning om vilken men vi lär säkert hitta en bra. Har massor med bilder från gårdagens snöbollskrig och snögubbsbyggande, det måste nämnas att vi byggde en snögubbe som var ca två meter hög, slå det va. 
Bilder finns som sagt, dem lär dyka upp ikväll eller imorgon.
Ha en fin söndagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback