Från början till slutet


Som det nämndes tidigare var mitt mål idag att baka kanelbullar, sagt och gjort!
Förutom kanelbullarna, som för en gång skull ser riktigt smaskiga ut (brukar alltid ha problem med det annars) gjorde jag även en ambrosia kaka med färgglatt strössel på. Åh den är kanon god!
Jag har och kommer alltid att älska ambrosiakaka, till stor del pga att mormor alltid gjorde den till mig/oss när jag var liten, så jag associera den lite med mormor, på ett underbart sätt, hon om någon kunde baka! Givetvis är den god också, men att den får mig att tänka på mormor, gör den ännu godare. Här har ni resultatet, fall ni mot förmodan inte skulle tro mig :) Nu ska jag bara hitta någon som vill äta dem med mig. Ska gå och locka Jonas med kall mjölk och ljummen kanelbulle.







(jag kunde inte låta bli)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback