heja måns!


Nu var andra delfinalen också avklarad. Blev minsann ganska positiv överraskad av Lili&Susie. En ganska klatschig dänga, haha. Däremot är det ingen som slår Måns! Jag gillar och kommer nog alltid att gilla hans låtar, Cara Mia medför sig både negativa och positiva känslor hos mig. Dock hoppas jag att Hope and Glory endast kommer medföra positiva känslor. Sen vet jag att jag minst har älskade K med mig angående Amy Diamond, vilken pärla hon är. Riktigt bra låt från hennes sida också. Hur som helst. Nu ska jag återgå till Bruce den allsmäktike, som är superduper roligt, samt min älskade sambo som nog tycker jag är lite tråkig när jag sitter framför dumburken på en lördagkväll.
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback