"Kom igen, sista rundan, nu kör vi"


Jag är helt slut.
Har hunnit med mycket efter jobbet. På vägen hem stannade jag först vid Glasögonmagasinet och traskade in där för att boka en tid för synundersökning, onsdag 17.00, check. Andra stoppet blev Göta cykel affär där jag fick lämna min cykel för att få den pimpad. Fick gå de sista metrarna hem för att en halvtimme senare gå tillbaka och hämta den, dock med en förändring, nämligen en cykelkorg. Äntligen. Nu slipper jag att ha väskan på styret hela tiden. Väl hemma igen var det dags att byta om och sen köra och hämta Emelie. Nu är jag hemkommen från ett Step Up pass, jag har duschat, ätit och sitter och häller i mig massor med vatten, det är viktigt efter ett träningspass ;)
Jag är verkligen helt slut så nu slutar jag skriva. Jag tror jag ska lägga mig i sängen och somna till CSI som vanligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback