kvällsaktivitet

Jo, synundersökningen gick galant. Av någon anledning var det gratis? Ser jag så bra ut?
Hm, skämt å sido, men det vara bara och tacka och ta mot såklart. Hade inte försämrad syn, vilket gladde mig, nu slipper jag köpa nya glasögon som hade ruinerat mig på några tusenlappar, så nu sparar jag dem. Klockan är 20.00 och jag står och gör grönsakpaj.
Fråga mig inte varför och var jag fick idén ifrån, men nu gör jag det i alla fall. Det luktar ganska gott så jag hoppas det smakar lika bra. Har aldrig gjort pajen innan men den låter god, kyckling, paprika, broccoli och philadelphia ost. Konstigt kombination, men gillar man alla ingredienser kan det inte sluta illa. Förhoppningsvis...
Nu ska jag återgå till pajbakandet och sen ska jag ta på mig mys kläder och sätta mig framför tvn och invänta Efterlyst.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback