Lördagkvällen spenderas tillsammans med Hampus och Linus, och Svante såklart

Hm, bidragen ikväll i veckan delfinal var väl sådär. Gillade Rigo(hette dem så?) lite grann mest men för det lät som dem sjöng till mig. "Jojojojojojojo". Ungefär så. Nu har vi övergett Melodifestivalen och satt igång xboxet istället. Hampus och Linus sitter och spelar Lego Indiana Jones. Godispåsarna och läsken är framdukat så det blir nog en slapp och härlig kväll. Dock har vi starka funderingar på att ge oss ut och åka pulka. Är riktigt sugna på det, dock vet vi inte var vi ska åka och om vi har någon pulka i närheten. Om jag inte minns fel så ligger min gamla hederliga lila (jag menar färgen lila och inget felstavning på lilla, hur som helst) pulka kvar i mamma och pappas källare och dit orkar vi inte ta oss nu. Bilen får nog stå också, för vädret är inte det bästa. Snöstorm är ett ordet som förklarar ganska bra hur vädret är. Vi får se vart vi blir av. Det blir trevligt vad vi än gör. Ha en trevlig lördag kväll gott folk.

Såhär har vi det nu.. Svante har gett upp och ligger och sover hos hampan. 

 
   

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback