måste tacka oskar!


Vad hade man gjort utan vänner?
Bad Oskar om en tjänst för sisådär en två timmar sen och nu är han färdig.
Hur snällt är inte det? Underbart! Med tanke på att jag är fast här på jobbet och korrekturläser (är inne i en seg period nu) så hade jag ingen tid, eller erfarenhet för den delen heller att göra det jag önskade. Som sagt, vad hade man gjort utan vänner? Oskar hade mer kunskap och erfarenhet än mig, så han tog sig som sagt an uppdraget och två timmar senare är jag en glad människa som kommer känna sig helnöjd ikväll.
Tusen tack!

Kommentarer
Postat av: OG

Nemas problemas! :D

2009-02-12 @ 15:32:16
Postat av: TULLE

var det oskar som ringde och boka klipptid till dig? ;)

2009-02-12 @ 16:39:07
Postat av: Anonym

Woe e klipptid ordnad? tur att det finns en Oscar:)

2009-02-12 @ 22:20:58
Postat av: Jag;

fröken fredrika, det kan man nästan tro! så var dock inte fallet, han hjälpte mig med ett födelsedagskort! :)



för övrigt är klipptid bokad! en punkt avklarad!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback