mätt och belåten

Hejåhå.

Precis hemkommen från Jonas föräldrar där vi har spenderat de senaste två timmarna. En underbart god kycklinggryta med ris stod på menyn, och man kan inte mer än tacka och ta mot. Nu har vi som sagt hemma igen, och jag har ingen som helst aning om vad vi ska göra kvällen till ära. Jag funderar på att sätta mig i köket och börja experimentera med min tavla som jag har fått en idé till. Jag har inhandlat det som behövs, i själva verket var det endast en guldglitter färg som behövdes, så jag är redo. Nu ska jag bara ta mig tid till att sätta mig ner och verkligen komma igång, vi får se hur det går. Kanske ikväll, kanske imorgon.
På tal om imorgon, måste jag göra med Emelie om hon är sugen på att träna. Nu är jag fit for fight igen efter den långdragna och sega förkylningen jag har haft. Nej, dags att hitta på något skoj. Jag börjar med att sätta på lite kaffe, det är alltid en början, sen får vi se var jag placerar rumpan, i soffan (vilket troligtvis kommer resultera i att jag fastnar där och slappar hela kvällen) eller vid köksbordet och sätter igång med min tavla. Detta blir intressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback