nu håller jag kväll


Sådär ja, klockan är ca 20.20 och jag har precis satt mig i soffan.
Efter jobbet har jag sorterat alla våra räkningar, satt in dem i en pärm som är sen är uppdelat efter alla månaderna. Jag har även sorterat mina recept, kyckling, kött, bakelser, kall mat osv. Tillslut har jag även sorterat alla våra kvitton. Hur duktig är jag inte? Känner mig mäkta imponerad och stolt över mig själv. Äntligen är det färdigt. Visst jag har dragit ut lite på tiden, men ni ska bara se vad fint det blev. Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge.Vi har även tvättat och lagat mat, och förberett min lunch till imorgon, så vi har hunnit med en hel del. Detta innebär i sin tur att jag kan ta det lugnt imorgon, kanske fortsätta med mitt projekt som jag har börjat lite smått med? Hm, ja det ska jag nog göra.
Nu ska jag vara social med världens bästa Jonas och mysa i soffan med Bygglov igång på tv4.
Ha en fin kväll!

Jag kan bjuda på en fin bild på mig och min fina Emelie :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kanske skulle låna ut dina glasögon till Emelie så hon slipper va så pittögd

2009-02-11 @ 09:53:16
Postat av: Jag;

jaså det säger du? :) vem är denna glada filur?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback