Ring och boka tid


Hejåhå vilken härlig kväll.
Vi har smaskigt i oss tonfisklåda á la kusin Linus, något som alltid sitter där det ska. Smakar nästan precis som Västevångsskolan underbara tonfisklåda, som verkligen var en av mina favoriter under grundskolan. Nu sitter vi i soffan gosar med vaniljglass, strössel och chokladsås, hur gott är inte det? Verkligen en efterrätt som är underskattad. Yummie. För att fortsätta kvällen i ett härligt och mysigt tempo ska jag hoppa in i duschen och ta en riktig lång dusch. Sen tänkte jag fixa mina naglar, som har ett ungefär två, tre, veckor gammalt nagellack på sig. Inte det fräschaste, men ikväll är det dags. Kom precis på att jag fortfarande inte har bokat klipp och färgning, vilket jag lovade mig själv att göra för några dagar sen. Detta kan jag dessvärre inte ringa och boka nu, men jag måste, måste komma ihåg det imorgon! Sen ska jag bara hoppa ner i pyjamasen och troligtvis slänga mig i sängen och invänta (om jag inte lyckas tajma det perfekt,läs på skånska) Efterlyst kl 21.00. Sen väntar några timmars underbar sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback