underbara väder


På lunchen bestämde jag mig för att gå en kortare promenad innan jag hugger in på min utsökta (?) lunch som endast består av en varma koppen samt en bulle, men det går ner. Dock blev det lite ändrade planer, ingen promenad, utan stillastående i solen, men det spelar ingen roll. Vädret är underbart och jag får ångest när jag tittar ut, och sen vänder tillbaka huvudet för att fortsätta stirra in i dumburken, aja, i dessa dagar ska man inte klaga.

Är ordentligt sugen på att boka en resa ner till världens bästa syster också, i maj, juni någongång. Precis som förra året, fast i år vill jag ha med mig Jonas också. Det ska nog inte vara så svårt att övertala honom, speciellt inte när jag har hittat en resa för
1200 kronor t/r, som klappat och klart, eller hur? Jag känner mig på topp idag, jag hoppas det fortsätter, vilket jag tror det kommer göra!

Kommentarer
Postat av: emma damm

Åh tack så jättemycket! Ha en fin dag. Krama :-)

Postat av: tekirch.blogg.se

Allt bra med dig denna tisdag? :)

2009-02-17 @ 14:38:48
URL: http://tekirch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback