Vad hände med nr 1 och 8?


Melodifestivalen var väl helt okej, men varför krångla till det vartenda år?
Till och med jag(hehe, till och med) tyckte det var väldigt invecklat.
Caroline af Ugglas? Finns det en flummigare människa? Jag har väldigt svårt för henne, så att hon ens fick chansen till andra chansen är ett mysterium. Sen att den här internationella juryn också rösta på henne innebär att hon har tre chanser på sig att ta sig till Globen(Ericsson Arena nu va?) Denna delfinalen, andra chansen och så då den internationella juryn, hur orättvist är inte det? Nej, jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det hela.
Hur som helst, det var helt okej artister som gick vidare, trots att mina önskningar inte riktigt gick igenom, men hey, man kan inte få allt här i världen.

Nu ska vi hoppa ner i sängen och sova några timmar innan vi ska upp igen och bege oss ut på äventyr. Imorgon ska vi nämligen besöka Ikea, men inte "vanliga" Ikea i Helsingborg utan vi tänkte slå på stort och bege oss till Malmö för lite variation, kan säkert bli kul och några hundralappar fattigare kommer vi nog vara när vi hittar tillbaka till Landskrona igen.
Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback