We will still be, friends forever


Sitter och pratar med världens bästa Dannis på msn, som för övrigt befinner sig på

Ao Nang beach för tillfället (södra thailand, vid krabi är det enda jag vet). Jag har själv aldrig varit i Thailand och har inte den blekaste om landets geografiska form, men södra säger väl sig själv ganska mycket.  Åh vad jag saknar min favorit Dannis, såklart Jeppe, Pisha och Phil också, och då har det bara gått halva tiden. Halva tiden...exakt idag faktiskt, nu när jag tänker på det. De har alltså 33 jävla underbara dagar kvar i värmen..det är orättvist. Men för att få mig själv att må bättre så kommer det bara säga sviisch och sen är ni hemma igen, och då blir det fest!. Nu sitter han och berättar om att han har köpt ett "Fuck Man United" armband som lyser i mörkret.
"Lila med rajvgul text", haha, det är typiskt Dannis det.





(bild tagen från deras resdagbok)
Fina grabbar

Kommentarer
Postat av: Potee

Vad heter de pa resedagboken? Later..

2009-02-27 @ 21:32:28
Postat av: Jag;

heeey ponte :) roligt att höra från dig också :)

dem heter sydostasien09, så bara sök på det.

hoppas allt är bra!

pussokram

Postat av: Dannis

Tjena mannen! underbart inlagg! hoppas du har det bra. saknar dig med!

2009-03-03 @ 10:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback