19:e januari


Nu har jag gått från 21 obesvarade mail till sex stycken, det är ändå bra. Visst, det har tagit mig nästan tre timmar, men det är mycket som ska göras och kontrolleras innan jag kan markera mailet som " slutfört ".  Hur som helst, måndag. En helt vanlig måndag på många sätt, förutom att den har börjat präglas av träning nu också.
För en vecka sedan var det jag och Emelie som stod som nybörjare (det är vi väl fortfarande men ändå) på Friskis, men nu känner vi att det är där vi hör hemma, nästan i alla fall. Som sagt, det är dags för träning ikväll också, tror ganska bestämt att vi kör vidare på det här med Step Up, det gick ju galant förra veckan.

Annars är det inte mycket som händer, sitter på jobbet och arbetar med ovanstående, nämligen helgens mail som kommit in. Har vanligtvis inte mycket att göra, men från årskiftet och fram till maj, det är då vi har som mest att göra här på jobbet, men jag klagar inte, hellre det än det otroliga dödtid som väntar oss på sommaren. Visserligen är det skönt att springa ut en gång i timmen för att få lite sol och värme, men att bara stirra in i en datorskärm i sju timmar är ingen höjdare.

Kommentarer
Postat av: svantes kompis

sol och värme finns i thailand........

2009-01-19 @ 12:10:54
Postat av: Jag;

jo den finns ju där... somliga ska ju dit :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback