2008 har erbjudit en hel del

Som så många andra har även lilla jag skrivit en årsresumé...

De stora händelserna började i början av februari då jag bestämde mig för att börja titta efter något eget, nämligen lägenhet. Pappa och jag var på min första lägenhetsvisning nere på Kungsgatan den 1:e februari.
En stor och fin tvåa, som vi vet nu att det inte blev något med.
I slutet av februari blev jag sjukskriven pga "avriven hornhinna".
Gick alltså runt med piratlapp för ögat i ca tolv dagar och blev här kallad Kapten Krok.

Den 2:a mars lämnade Kajsa, Lina & Malin Sverige för att besöka Rom i tre långa månader.
(här ser vi dem på Tages, kvällen innan avfärd)


Den 9:e mars lämnade även Ullis Sverige för jobb på Mallorca i ca sju månader
Den 26:e mars hade vi (här hade det blivit vi, jag&jonas hade bestämt oss för att flytta ihop) lägenhetsvisning av vår nuvarande lägenhet på Suellsgatan och vi lade ett bud.
Den 31:e mars fick vi beskedet att lägenheten var vår, lycka!

Hela april bestod i princip endast av renovering av lägenheten, som idag är precis som vi vill ha den, stormtrivs!

  före      


efter         


21:e maj åker jag till Mallorca i en vecka, för att umgås med Liziz och för att överraska Ullis som inte har en aning om jag ska dyka upp :)

       
Bara tre dagar efter jag kommit hem från Mallorca går den stora flytten till lägenheten och vi sover där för första gången den 31:e maj.

1:e juni, Kajsa, Lina & Malin återvänder till Sverige, hurra!  :)
7:e juni, Emelie lämnar Sverige för jobb på Mallorca.
16:e juni, jag fyller 20! Sverige spelar mot Spanien, därav klädseln :)
  

19:e augusti, Jag och Jonas åker till Stockholm för att flyga luftballong, en av de bästa upplevelserna!
     


24:e oktober, Emelie och Ullis kommer tillbaka från Mallorca och har med sig Luna :)


20:e december, vi hämtar hem en tidig julklapp, nämligen Svante :)


30:e december, Ullis och Emelie lämnar återigen Sverige för att fira det nya året i London och återresan sker? Den som vet, den som vet :)

Sen följer ju såklart en hel del andra saker också, så som julafton, nyår och allt annat underbart som händer under 2008. Det har varit ett bra år, ett riktigt bra år.
För att inte glömma, såklart har 2008 erbjudit en del fester, eftersom detta var 88:ornas år att fylla 20 år.

Kommentarer
Postat av: Fritte

du glömde ju nämna ert tillskott i familjen :D

Postat av: Jag;

nu är det gjort :) konstigt att jag glömde det...

2009-01-07 @ 08:19:20
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback