Blubb blubb

Det är ju så härligt att bli bortskämd.
Nu har jag precis badat, avnjutit en god middag och nu sitter jag och väntar på kaffe och efterrätt, perfekt såhär en fredagkväll. Hoppas alla ni också har en så underbar och skön fredag. Nu ska jag joina pappa i soffan och titta på På Spåret och kanske bli lite mer allmänbildad, ikväll hejar jag på Filip&Fredrik. Emelie kanske också kommer hit och spenderar en stund här innan vi beger oss vidare på äventyr, ingen aning om var vi ska eller vad vi ska göra, men vad spelar det för roll? Vi är ett toppen team, så det kan bara bli lyckat och roligt :)

Kommentarer
Postat av: Gaia

Fin blogg! Vad har du förresten gjort ikväll då?=)

Postat av: Nathalie

svar aj då. du får öva. gå i klackar hemma så är du snart en stjärna på det ;)

2009-01-31 @ 15:00:09
URL: http://nathalieelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback