Första dagen avklarad


Sådär, nu var första riktiga arbetsdagen efter ledigheten över.
Har väl gått relativt fort med tanke på att jag har haft att göra nästan hela dagen.
Nu ska jag bara inom om Kalles på vägen hem och inhandla diverse ingredienser till den kaka som jag tänkt baka tills imorgon då jag får besök av ingen mindre än Anna, Paulina, Malin och Lina, fin fint.  Dock lovar jag ingenting, ibland händer det nämligen att min lathet tar övertaget och då är det kört och soffan har redan börjat äta upp mig, men hur som helst. Jag ska försöka göra den ikväll :) Annars blir det som sagt bara hem, slänga ihop lite kvällsmat, och pussa på Jonas och Svante, sen avslutas nog kvällen med Grammisgalan, om inte att jag kör och hälsar på Emelie (kanske Ullis?) som har hittat hem till Sverige igen! tjoho! so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback