Idag blev man gift på köpet

"Dear Mrs Johanna" skrev just en kund till mig. hm.

Puh ja, snart är tisdagens arbetsdag också över.
När man tänker efter går dagarna ruskigt fort. Att jag sitter ner i sju och en halv timme är helt otroligt. Att jag inte känner mig rastlös? (det händer visserligen på somrarna, när här är stendött).  Att sitta ner så länge kan ju inte vara hälsosamt egentligen, men vad ska man göra? Jobbet måste utföras på en dator och datorn har en stol framför sig, såklart sätter man sig ner. Visserligen har vi faktiskt lyxen att ha justerbara bord. Det innebär alltså att jag egentligen kan stå upp, men det orkar man inte heller i sju timmar... vilket dilemma. Ska nog börja försöka stå någon timme per dag, bara för att sträcka på kroppen lite, och utföra lite gympa, men då får jag bespara mina kollegor denna syn, genom att stänga dörren. Jag tror jag börjar nu. Hejåhå!


Kommentarer
Postat av: Farah

Och jag blev inte ens bjuden!!!

2009-01-13 @ 18:25:26
Postat av: Jag;

bjuden? till vadå gullet? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback