Slumpen avgjorde


Av en ren slump skickade jag ett sms till Emelie och frågade vad planerna inför kvällen var.
Hon svarar, "jag ska träna på friskis" Som ni kan se, bara två inlägg ner, är detta just mitt mål, att komma in i rutinen att börja träna igen. Gott folk, ikväll händer det. Jag tar tag i mig själv och beger mig ut på friskis&svettis tillsammans med Emelie för att träna Step Up. Jag kan ingenting om step, men har faktiskt provat det några gånger tidigare, så lite erfarenhet och talang kanske sitter kvar (chansen är petite) men nu ska man tänka positivt.  Ordentliga träningskläder har jag inte heller, men det får bli som det blir. Jag är sjukt peppad och ser verkligen fram mot detta.

Vem vet, till sommaren kanske ni ser mig och Emelie i karnevalståget, representera Friskis&Svettis Landskrona?



Kommentarer
Postat av: paulina

och nej, jag har inte hört nått om bowlingen? Är du/ni på eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback