Step Up!

Jag lever!
Så roligt det var, verkligen stört kul. Jag och Emelie var lika nervösa båda två och när vi  kom till plats visade det sig att vi hade tänkt exakt likadant gällande kläderna. Vi hade alltså likadana kläder på oss, kvällen till ära. Enda skillnaden var att jag hade vit tröja medan Emelie bar en svar, sen var vi identiska. Passet var ganska invecklat och ibland var det ordentligt svårt att hänga med, för min del. Som tur var så var det första passet på vårterminen, så passet var helt nytt, vilket innebar att ingen kunde det. Så det var tur, annars hade det sett roligt ut med 20-25 proffs, som har varit på vartenda pass sedan tre, fyra veckor tillbaka, och lilla jag, men igår var det rättvist!
Man ska inte ropa hej än, men jag har än så länge ingen träningsvärk, men känner jag mig kropp rätt så lär det dyka upp under dagen eller morgondagen. Nästa träningspass blir nog på torsdag, också tillsammans med Emelie. Paulina, Kajsa och Anna, ni som också tränar där, vi kan hooka upp? Vi lär ju höras innan det såklart.
Nej, nu ska jag sätta igång tisdagens arbete och börja skicka lite mail till Mikronesia, vet ni var det ligger? Knappt jag heller,
men titta här. Där ligger det.

Kommentarer
Postat av: paulina

Ja, jag såg att det var du som kom förbi:) Skönt att du gillade passet! Tyvärr får jag nog lite svårt att gå på torsdag också. Ska prova att träna volleyboll med jossan, haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback