Vem försöker jag lura?


Jag är, när jag är på kontoret, omringad av fem kära kollegor, varav en är chefen.
Just nu däremot är inte alla kära kollegor... det är nämligen så att tre av dessa fem ligger inne med en ganska ordenlig förkylning samt tecken på feber.
Jag känner hur bacillerna smått börja hoppa på mig, jag brukar vara ganska immun mot sånt här, men nu är dem faktiskt tre mot en, och det är inte rättvist.
Jag vet inte om det är jag som inbillar, eller om fallet verkligen är så att jag börjar känna mig tung i huvudet och täppt i näsan?
Nej, här krävs starka åtgärder.
Mitt nästa vapen är te och en alvedon.
Önska mig lycka till


Kommentarer
Postat av: kattclementinen_88

Lycka till!

2009-01-08 @ 15:07:54
Postat av: Jag;

var får du allt ifrån Mr D? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback