Vilken vecka, det går i 190



Om ca tio minuter hoppar jag på min hoj och beger mig hemåt för att äta en god och mysig middag tillsammans med Jonas. Sen vid halv sju hoppar jag in i mitt nästa färdmedel, nämligen bilen. Bilen ska ta mig till Helsingborg ikväll är det tänkt. Än så länge har jag inget sällskap i bilen, men i Helsingborg ska jag möta upp Olle för att vi sen ska bege oss vidare till Tivoli där kvällens spektakel äger rum, Popkorn, som är en musiktävling. Linus är med och tävlar tillsammans med Mary Jane och såklart ska vi dit och titta och givetvis heja. Sist jag var där, var det också Linus som spelade och då slutade sagan väldigt bra. Linus och co vann första pris,
så jag kanske bringar tur? Det tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback