Back to business

Då sitter man här igen, ändan är placerad på samma stol som alltid annars och här ska den infinna sig i ca sex och en halvtimme till.. det är ju ingenting,hm. Hur som helst, den är ganska skön ändå.
Jaha, helgen till ära har bestått av shopping, sömn, film, godis och annat trevligt. Har verkligen tagit det lugnt denna helgen och jag gillar det. Jag är utvilad och pigg. Gällande shoppingen har jag nog inte varit så nöjd på länge. Det handlar inte om kläder utan om möbler. Jag och Jonas har i princip, ja nästan, ett nytt vardagsrum. I lördags blev vi något fattigare då det inhandlades ny matta, nytt soffbord, ny filt och nya kuddar. Resultatet? Ursnyggt. Fasiken, vi blev super nöjda. Rummet blev helt annorlunda och allting känns luftigare och större, perfekt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det blev kanonbra

2009-07-20 @ 11:35:39
Postat av: Lina

vill ni sälja er gamla matta till mig?;) passar den här tros?

2009-07-20 @ 17:27:04
Postat av: Potee

Nyfixat vardagsrum..."4 av 5 Toasters..Kanon kul!"

2009-07-20 @ 21:52:19
Postat av: Jag;

Lina; Jag har inte pratat med Jonas, men vad jag vet är det ingen annan som ska ha den, så why not? :) Om den passar vet jag dock inte, har inte varit hos dig än, hehe. Grön, mysig är den i alla fall, cirkus ett år gammal, ja du vet. Jag kan höra av mig sen! :)

Postat av: Jag:

Potee.. :) 4 av 5 Toaster, toppbetyg!;)

2009-07-21 @ 08:48:38
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: Lilla K

Vem är det som är spekulanten och kan du inte komma med lite bilder? Imorgon vankas käk hemma hos mig, är du på eller :D ?

2009-07-22 @ 22:36:08
Postat av: Jag;

Spekulant k? Hm, nu yrar du.

jag är på, lätt :)

2009-07-23 @ 11:49:59
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback