Fotoalbum?


Åh, jag går och funderar på om man ska börja framkalla alla sina bilder. Det är tusen gånger roligare att titta i ett album än att bara sitta framför dumburken och klicka på pilarna till höger och vänster. Det enda problemet är var man ska börja? Som den kamera nörd jag är kommer jag bli ruinerad på att framkalla mina bilder, men jag vill. Hm, jag får nog börja i ena änden och framkalla bilderna lite åt gången... Sen måste jag köpa fotoalbum också, såna man skriver en text till fotot eller vanliga, gamla, hederliga album med foto fickor? Jisses, detta är svårt, men det ska bli mitt uppdrag under sommaren, halva har nästan gått, men ändå. Imorgon beger jag mig till bokia på lunchen och börjar jakten på fina fotoalbum.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har precis samma dilemma. Vill, men har knappt råd... hm! :)

2009-07-23 @ 09:59:24
Postat av: Jag;

nej, man skulle börja redan direkt.. nu lär det ta lååååång tid tills det börjar hända något :)

Postat av: Majkk

På ÖB hittar du bra fotoalbum som är billiga! Du vet sånna med svarta sidor. Finns i alla storlekar också!

2009-07-23 @ 19:52:10
Postat av: Jag;

tackar :)

2009-07-24 @ 11:55:37
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback