Jag hittade nummer 161 och 41


FREDAG!
Vad finns där att säga? Det är underbart. Jag har varit galet trött den senaste veckan så helgen är mer efterlängtad än vanligt. Kvällens planer är inflyttningspartaj hos Lina snygging och det lär bli super trevligt. Jag måste skynda mig och komma i tid till tillställningen, annars går jag miste om cupcake med "lemon frosting och rosa sockerkulor" och det vägrar jag missa. Fast innan det blir fest och glamour har jag några timmar kvar i kontorsstolen och en lägenhetsvisning att gå på. Fast dagen har rullat på och det känns som det kommer gå fort så jag klagar inte, än.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jaha, stod det inte Fredag på hans blogg? Haha eller är jag så förvirrad? Aja, jag kommer ändå aldrig hitta rätt radiokanal (av någon anledning är det det svåraste som finns för mig). Får väll gå in på deras hemsida efteråt istället och "lyssna om" :P

Postat av: Anonym

Lägenhetsvisning ? Vadhän detta ? ;P

2009-08-03 @ 01:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback