Mätt och belåten

Vilken brakmiddag vi slog till med precis. Thaikryddad kyckling i kokosmjölk och curry paste, serverat med ris, yummie! Sitter här och orkar i princip inte göra ett smack, men jag måste. Jag ska samla ihop energi, dyka in i garderoben och se vad som finns där inne och sen ska jag vidare till Frida som har lite inflyttningsträff. Har varit där innan, men idag kommer LinaEd och någon till (?) också, så det blir trevligt. Förhoppningsvis får jag träffa underbara Emelie också, som jag inte träffat på år och dar. Har inhandlat en enkel inflyttningspresent, som Frida och Micke säkert kommer ha nytta av, saker som inte är roliga att köpa själv, så att säga:) Man får ju inte komma tomhänt! Nej, samla energi var det, hej å hå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback