Blond? No, no

Nej, den där idén om att få ett något ljusare hår, sket sig. Ganska mycket. Jag är mörkhårig igen. Absolut inget fel, färgen blev bra, och det blev inte gult eller blått (fast med tanke på att Sverige spelar idag, så hade det kanske inte varit en dum idé). Jag är ändå nöjd med resultatet, nu har jag det såhär ett tag och sen får jag nog gå till frisör (eller Frida) om jag får nya idéer om att bli ljusare i håret.
Hur som helst, onsdag, lill lördag. Jisses, jag hinner inte med hälften av det jag ska göra.
På listan idag står b la, lämna de sista inbjudningskorten och köra till en hemlig affär och handla student present till världens bästa Olle. Det kommer bli super g-r-y-m-t. Nog om det. Nu får jag kicka igång dagen och det gör man bäst med en kopp kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback