Cupcakes

Oj, hit har inga bilder hittat än, men jag har inte haft tid. Visst, jag har semester, men vet ni vad jag mer har? En jävla förkylning som vägrar ge med sig. Det var längesen jag var så förkyld, och när passar det bättre än när jag har semester? Känns mer som jag är hemma och är sjuk än har semester. Aja, hur som helst.
Nu har jag precis ställt in min cupcakes i kylen. Choklad cupcakes för att vara närmare bestämt. Har inte smakat på dem än, men dem ser riktigt smaskiga ut, så det får bli ett smakprov alldeles strax. Ska bara väcka törnrosa här sidan om mig, Jonas alltså, sen ska vi ta oss ner i tvättstugan och ägna några timmar åt tvätt. Jippie

Kommentarer
Postat av: Simse

mums

2009-06-19 @ 11:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback