Kärlek

Hade en super trevlig kväll tillsammans med världens bästa Jonas. Vi hade en hel kväll tillsammans som började med god middag på Mezo, följt av godis, läsk och bio. Vi såg Änglar och Demoner som var minst lika bra som Da Vinci Koden, enligt mig i alla fall. Jag har inte läst någon av böckerna, så jag kan inte referera till saknade detaljer. Hur som helst så var den bra, och spännande hela tiden och kändes inte alls som två timmar och 18 minuter lång.
Nej, det var en super mysig kväll med den bästa.
Dagen idag har rullat på, det började med födelsedags brunch hos Ida och nu har jag precis landat med rumpan i soffan efter någon timme ute på ulkavallen tittandes på fotboll. Nu ska jag bara ta det lugnt och äta upp gårdagens godis och sen vid sex beger vi oss ut på landet, till Simon, för grillning och ännu mer fotboll, såklart landskampen. Heja Sverige friskt humör!


Kommentarer
Postat av: Simse

Simon gillar detta!

2009-06-07 @ 13:02:47
Postat av: Jag;

vad gillar simon? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback