men godmorgon!


hej kära dagbok, ;)
Torsdag, vilket innebär att min första arbetsvecka efter min mini semester snart är över. Hallelujah. Den har gått ordenligt fort, vilket man såklart tackar för. Solen skiner även idag och jag har tagit med mina Timbuktu och Svenska Akademien skivor till jobbet, för att kunna avnjuta musiken även på plats här i min roliga kontorstol. Det är snart dags för karneval, så då får man finslipa sin kunskap på texterna. Åh, på tal om karnevalen, vilket ös. Ser verkligen fram mot hela veckan, 6-12 juli, karneval, jonas födelsedag, annas födelsedag, malins födelsedag, ledig och ja, åh yes. 
Nej, om man skulle ta tag i sig själv, skicka lite mail, hämta jordgubbar i köket, japp, Emmy som jobbar här, har koloni och de har överflöd med jordgubbar och hon tog hit till jobbet, en stor, stor, stor skål, full med röda underbaringar.
Ännu ett hallelujah moment, här behövs ingen lunch! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback