Mini dator

Det bästa med semester är såklart att man är ledig, man kan ta det lugnt och bara vara, planera dagarna som de kommer osv. En annan bra sak är att jag faktiskt fyller år idag, vilket gör denna tisdagen ännu bättre. Ytterligare en sak som också är rolig, är att jag kan se Våra bästa år hela veckan! Jeah.
Nu ska jag börja göra mig i ordning för att möta upp Kajsa i stan, vad vi ska göra har jag ingen aning om, men det spelar ingen roll. Hudkräm ska i alla fall inhandlas och sen väntar jag med spänning på vad mer dagen erbjuder.


Kommentarer
Postat av: Paulina

GRAAAAAAAAAAAAAAAATTIS HJÄRTAT!

Postat av: tulle

attans, jag har ju skickat värsta fina mailet till dig idag, fast till jobbet då såklar. tänkte inte alls på att du är ledig..och min mobil fungera iheller inte men va faan, dte jag vill säga är GRATTIS PÅ DIN BEMÄRKELSEDAG! PUSS OCH KRAM FINA KUSIN!

2009-06-16 @ 10:57:32
Postat av: Lina

nej inte det heller :P snart förhoppningvis, men jag väntar på soffan, haha! GRATTIS!

2009-06-16 @ 14:58:21
Postat av: Anonym

hipp hipp hurra hoppas du får en jätterolig dag

puss o kram

2009-06-16 @ 15:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback