Ny förändring

Ja, det får bli ett nöd inhopp av Frida. Mitt hår blev väl egentligen helt okej, men jag är inte riktigt nöjd. Då det i vissa ljus ser orange ut i botten. Vi köpte blekmedel igår, som enligt Frida är super bra, men jag är lite nervös för att vara ärlig. Fast det är inte första gången som hon använder det, vilket känns skönt, jag litar på henne. Tror jag ;)
Ska först hem till mamma och pappa för att låna deras bil, sen beger jag mig tillsammans med Frida och Linus till Center Syd på jakt efter skor tills imorgon. Egentligen har jag skor, men för att piffa upp min klädsel och för att chocka folket ytterligare ett snäpp så funderar jag på att ha skor med klack. Sen hur man tolkar klack är olika, min tolkning - låg. 

Nej,några minuter till framför plåtburken, sen så.

Kommentarer
Postat av: Dannis

VA?

2009-06-11 @ 17:02:58
Postat av: Jag;

VA? vadå? klänning? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback