Studenten

Stort grattis Olle, min bamsebjörn (och alla andra också såklart) men idag är fokus på Olle, för min del. Världens bästa Olle. Äntligen. Två är senare än vi, men vad fan spelar det för roll, tillslut hittade du vad som passade dig och idag är det din tur! Grattis!

 

Dessvärre ser inte vädret ut som någon höjdare, men vad gör det? Det är en lycklig stund i livet och regn ska inte få förstöra det. Jag är väl förberedd, jag har packat ner mina stövlar och paraply i väskan, sen är jag redo, för jag tänker inte missa utspringet. 16.00 är det dags. Sen blir det skynda hemåt för att duscha och göra sig i ordning och dra på klänning. Va? Ja, där står klänning. Som den bästa vän jag är har jag lovat Olle att klänning ska vara min klädsel på hans studenten. Hans önskan är min lag, i alla fall idag. En svart dock. Det är inte bröllop, och då får man ha svart. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback