Back to basic


Vilken härlig helg!
Som sagt, fredagskvällen spenderades tillsammans med Lina, Kajsa, Malin och Paulina. Vi beställde hem mat, satt i pyjamas och tittade på film, eller ja, halva skaran gjorde i alla fall, medan andra halvan slumrade till. Super mysig kväll som inte kunde varit bättre. Efter alldeles för få timmars sömn för min del serverades det frukost från trädgårdscaféet. De hurtiga, Lina, Malin, Kajsa och Paulina promenerade dit vid nio tiden på lördags morgonen, men jag fick inte upp energin och ändan till det, så jag låg med glädje kvar i soffan en stund till. Sedan präglades lördagen av promenad med Hugglo, filmtittade, matlagning och bara avkoppling. Helt perfekt. Min lördagkväll avslutades med Katzenjammers nere på Inferno, dock kom vi inte in, men vi fick första parkett utanför fönstret, så det var helt okej. Efter ett besök på Tycho var det dags för hemgång och vad är bättre än skjuts hem? Tur man har underbara vänner som ställer upp, vid halv ett kom Malin och Kajsa och hämtade mig och körde mig hem.
Idag har också varit en hel skön och lagom dag. Kalas kl 14 följt av pizza hemma hos Jonas föräldrar. Nu sitter vi här, båda två i soffan och tittar på "Trollkarlens hemligheter", eller ja, jag tittar och Jonas ligger och sover i mitt knä, trött?
Ska snart krypa ner i sängen och läsa lite för att sen somna gott och vakna pigg och glad och redo för en ny arbetsvecka, yeah!

Kommentarer
Postat av: Lina

Varför kom ni inte in på inferno, var där så mycket folk?

2009-03-02 @ 14:54:28
Postat av: Jag;

japp, det stämmer. kö ut på gatan! super mycket folk i stan överlag, roligt! :)

Postat av: Anonym

super mysigt ..

2009-03-02 @ 22:02:11
URL: http://mursak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback