"Där är den, där är min portmonääääää"

Lite gles uppdatering sådär på helg fornten, men jag har bara inte orkat eller haft lust att vara på datorn under helgen. Sitter alltid framför plåtburken annars, så på helgen tar jag ledigt även från den. Så, kanske en summering av helgen hade varit på sin plats?

Lördagen var en trevlig sådan. Som vanligt med förfester, är det oftast dem som är roligast, och så var även fallet i lördags, enligt min mening. Hemma hos Olle var stämningen på topp och det är verkligen underbart att ha hela gänget samlat igen.
Vid elva tiden begav vi oss ner till Dunkers där kvällens partaj skulle äga rum, och efter några nervösa minuter genom Helsingborg centrum i Mandys bil var vi framme.
Det var helt okej, ganska lite folk, men ändå folk man kände vilket såklart höjer stämningen ytterligare. Med pip i öronen och en biltur senare tillsammans med Anna och André var jag hemma i tryggt förvar, då jag kröp ner i sängen sidan om Jonas.
Igår var som så många andra söndagar, en dag helt i lathetens tecken. Tog en (kort, väldigt kort) promenad till Jge´s pga mitt sug efter kall coca cola, innan jag begav mig ut på exan för lite fotbolls tillsammans med Emelie. Söta Corre kusin som spelade match, men efter si sådär fyra, fem noll slutade jag hålla räkningen. Huvudsaken är att man har roligt! Kvällen spenderades sen med Jonas, en liten tupplur, kebab, Shrek 3, mys och tillslut Yes Man. En söndag helt i mitt tyckte. Ingen söndagsångest här inte :)
Jag var givetvis den med kamera under lördagen, så det lär dyka upp lite fina bilder under dagen.
Nu fortsätter måndagen, go for it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback